Strona archiwalna

Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią informuje, że niniejsza strona nie jest już aktualnie obowiązującym Biuletynem Informacji Publicznej Starostwa, a stanowi jedynie archiwum dotychczasowych informacji.

Jeśli szukają Państwa aktualnych informacji zapraszamy do aktualnie obowiązującej strony Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

pow-nakielski.rbip.mojregion.info

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2015/2016

Nakło nad Notecią: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2015/2016
Numer ogłoszenia: 282168 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią , ul. Młyńska 5, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3855731, faks 052 3855731.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.nakielski.lo.pl/?cid=84

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części I - V obejmuje usługi w zakresie odśnieżania oraz zwalczania śliskości zimowej na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią sprzętem do zwalczania śliskości będącym w posiadaniu Wykonawcy. Część I obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Sadki. Część II obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Mrocza. Część III obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Nakło nad Notecią. Część IV obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Kcynia. Część V obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Szubin. Część VI obejmuje zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu nakielskiego. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej) w sezonie 2015/2016 należy wykonać w III lub V standardzie w zgodnie z wytycznymi dotyczącymi standardów załączonymi do niniejszej SIWZ..

II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a) Część I (Gmina Sadki) zamówienia: Sprzęt podstawowy: Piaskarka P-1 z nośnikiem i pługiem odśnieżnym (lub posypywarka PIAST z nośnikiem i pługiem odśnieżnym) - szt. 2 Sprzęt uzupełniający: Pług lekki z nośnikiem - szt. 1 Pług średni z nośnikiem - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. od 0,6 do 1,5 m3 - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. od 1,6 do 3,5 m3 - szt. 1 b) Część II (Gmina Mrocza) zamówienia: Sprzęt podstawowy: Piaskarka P-1 z nośnikiem i pługiem odśnieżnym (lub posypywarka PIAST z nośnikiem i pługiem odśnieżnym - szt. 2 Sprzęt uzupełniający: Pług lekki z nośnikiem - szt. 1 Pług średni z nośnikiem - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. od 0,6 do 1,5 m3 - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. od 1,6 do 3,5 m3 - szt. 1 c) Część III (Gmina Nakło nad Notecią) zamówienia: Sprzęt podstawowy: Piaskarka P-1 z nośnikiem i pługiem odśnieżnym (lub posypywarka PIAST z nośnikiem i pługiem odśnieżnym - szt. 2 Solarka z nośnikiem i pługiem odśnieżnym - 1 szt. Sprzęt uzupełniający: Pług lekki z nośnikiem - szt. 1 Pług średni z nośnikiem - szt. 1 Pług ciężki z nośnikiem - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. od 0,6 do 1,5 m3 - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. od 1,6 do 3,5 m3 - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. pow. 3,5 m3 - szt. 1 Równiarka - szt. 1 Pług wirnikowy - szt. 1 d) Część IV (Gmina Kcynia) zamówienia: Sprzęt podstawowy: Piaskarka P-1 z nośnikiem i pługiem odśnieżnym (lub posypywarka PIAST z nośnikiem i pługiem odśnieżnym - szt. 2 Sprzęt uzupełniający: Pług lekki z nośnikiem - szt. 1 Pług średni z nośnikiem - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. od 0,6 do 1,5 m3 - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. od 1,6 do 3,5 m3 - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. pow. 3,5 m3 - szt. 1 Równiarka - szt. 1 e) Część V zamówienia (Gmina Szubin): Sprzęt podstawowy: Piaskarka P-1 z nośnikiem i pługiem odśnieżnym (lub posypywarka PIAST z nośnikiem i pługiem odśnieżnym - szt. 2 Sprzęt uzupełniający: Pług lekki z nośnikiem - szt. 1 Pług średni z nośnikiem - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. od 0,6 do 1,5 m3 - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. od 1,6 do 3,5 m3 - szt. 1 Koparko - ładowarka lub ładowarka kołowa poj. łyż. pow. 3,5 m3 - szt. 1 Równiarka - szt. 1 f) Część VI (chodniki) zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy spełnić powyższe warunki w zakresie dysponowania potencjałem technicznym dla każdej części oddzielnie. Wymagania odnośnie pługów odśnieżnych: - część robocza gumy lemiesza nie może być krótsza niż 5 cm. Określenia podstawowe: Pług odśnieżny - urządzenie stanowiące osprzęt o różnej konstrukcji odkładnicy i lemiesza, nawieszone do nośnika pługa. Pługi odśnieżne (lemieszowe) dzielą się na: - lekkie - montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności do 8 t, - średnie - montowane na samochodach o ładowności od 8 do 10 lub 12 t oraz na wszystkich samochodach o ładowności do 8 t z napędem na dwie lub więcej osi, - ciężkie - montowane na samochodach o ładowności ponad 10 lub 12 t. Nośnik pługa - pojazd o napędzie spalinowym (samochód ciężarowy, ciągnik, maszyna drogowa), na którym zamontowano pług odśnieżny. Odkładnica - urządzenie pługa, pozwalające na odsunięcie śniegu poza krawędź oczyszczanego pasa Lemiesz - część składowa pługa, należąca do korpusu płużnego, służąca do odspajania śniegu. Lemiesze mogą być stalowe oraz zakończone w dolnej części nakładkami z gumy lub tworzyw sztucznych. Czołownica - płyta czołowa, stanowiąca element łączący odkładnicę i lemiesz pługa z ramą nośnika pługa.



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
•aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 98
2 - Termin płatności faktury - 2

IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Umowy będącej załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2.2. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. 2.3. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.nakielski.lo.pl/?cid=117
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią, ul. Młyńska 5, 89-100 Nakło nad Notecią.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią, ul. Młyńska 5, 89-100 Nakło nad Notecią.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Instrukcja dla Wykonawców: SIWZ (6823kB) pdf

Załączniki 1-6: pobierz (42kB) word

Załącznik nr 7 Kosztorys ofertowy: KO (20kB) excel

Standardy zimowego utrzymania dróg: standardy (38kB) word

Podział dróg powiatowych według standardów: pobierz (26kB) word


UWAGA!
Poprawiono Załącznik nr 7 kosztorys ofertowy w Części IV (Gmina Kcynia): KO poprawiony (20kB) excel


UWAGA!!
W dniu 29 października 2015 roku poprawiono Załączniki nr 7 dotyczące Części I-VI: KO poprawiony 29.10.2015 (21kB) excel

Wytworzył: Bartosz Lamprecht (22 października 2015)
Opublikował: Bartosz Lamprecht (22 października 2015, 13:28:09)

Ostatnia zmiana: Bartosz Lamprecht (29 października 2015, 07:21:20)
Zmieniono: dodano poprawione kosztorysy ofertowe

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 488

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij