Strona archiwalna

Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią informuje, że niniejsza strona nie jest już aktualnie obowiązującym Biuletynem Informacji Publicznej Starostwa, a stanowi jedynie archiwum dotychczasowych informacji.

Jeśli szukają Państwa aktualnych informacji zapraszamy do aktualnie obowiązującej strony Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

pow-nakielski.rbip.mojregion.info

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Zarządu Powiatu na V sesję Rady Powiatu w dniu 19 stycznia 2007 roku

 Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Zarządu Powiatu na
V sesję Rady Powiatu w dniu 19 stycznia 2007 roku


W okresie międzysesyjnym odbyły się 3 posiedzenia Zarządu Powiatu;
 w dniu 29 grudnia 2006 roku oraz w dniu 10 i 15 stycznia 2007 roku.
 
Na posiedzeniu w dniu 29  grudnia 2006 roku  Zarząd Powiatu omawiał między innymi następujące sprawy :
 
1. Zarząd Powiatu wyraził zgodę Centrum Medycznemu  w Szubinie  im. Janusza Korczaka Spółce z o.o  na wynajęcie Spółce z o.o w Bydgoszczy „ XIDARUS”  pomieszczeń w celu prowadzenia świadczeń zdrowotnych w zakresie diagnostyki laboratoryjnej i mikrobiologii oraz w celu prowadzenia działalności w zakresie transportu sanitarnego.


2.Zarząd Powiatu dokonał zmiany w harmonogramie realizacji dochodów i  wydatków  budżetu powiatu  na 2006 rok.
 
3.Zarząd Powiatu podjął uchwałę w sprawie spłaty kredytu w kwocie 500.000 zł zaciągniętego przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szubinie – w likwidacji w 2006 roku, którego termin płatności przypadł na dzień 31 grudnia 2006 roku.
 
 
Na posiedzeniu w dniu 10 stycznia 2007roku  Zarząd Powiatu omawiał między innymi następujące sprawy :
 
1.Zarząd Powiatu skierował pod obrady V sesji Rady Powiatu projekty uchwał w sprawie:
a) przyjęcia planu pracy rady na 2007 r.,
b) zatwierdzenia planów pracy komisji Rady Powiatu,
c)odwołania członka Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią,
d)przyjęcia rezygnacji radnego Zbigniewa Sabacińskiego z funkcji Przewodniczącego Rady Powiatu w Nakle nad Notecią,
e)wyboru Przewodniczącego Rady Powiatu w Nakle nad Notecią,
f) wyboru członka Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią,
g) regulaminu wynagradzania nauczycieli na 2007 r.
 
2.Zarząd Powiatu wyraził zgodę na podpisanie porozumienia w sprawie współfinansowania dokształcania uczniów ponadgimnazjalnych klas wielozawodowych w okręgowym Ośrodku Dokształcania Zawodowego w Bydgoszczy pomiędzy Województwem Kujawsko-Pomorskim a Powiatem Nakielskim.
 
3. Zarząd Powiatu określił skład  komisji do rozpatrywania wniosków o udzielenie pomocy materialnej dla uczniów i wychowanków uczestniczących w koloniach i obozach oraz innych formach wypoczynku organizowanych przez szkoły i placówki, dla których organem prowadzącym jest powiat nakielski.
W skład komisji wchodzą:
          1. Jeden przedstawiciel wytypowany przez Zarząd Powiatu pełniący funkcję 
              przewodniczącego komisji – Pan Tomasz
               Miłowski  Wicestarosta .
          2.Trzech dyrektorów szkół, dla których organem prowadzącym jest powiat nakielski:
                   1) Pani Elżbieta Nowicka,
                   2) Pan Albin Splitt,
                   3) Pani Małgorzata Ciechanowska.

4.Zarząd Powiatu negatywnie zaopiniował wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle nad Notecią o objęcie przez Starostę Nakielskiego Honorowym Patronatem Konkursu Literackiego „Moje fascynacje” oraz ufundowanie nagród dla zwycięzców konkursu.
Zarząd Powiatu zdecydował, że zostaną opracowane zasady dofinansowywania konkursów przeprowadzanych przez szkoły i placówki dla których organem prowadzącym jest powiat nakielski.
 
5. Zarząd Powiatu na wniosek Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego w Szubinie oraz Szubińskiego Domu Kultury  zdecydował o dofinansowaniu programu edukacyjnego ,,SZTUKMISTRZ” dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Szubinie.
 
Na posiedzeniu w dniu 15 stycznia 2007 roku  Zarząd Powiatu omawiał między innymi następujące sprawy :
 
1. Zarząd Powiatu zapoznał się z informacją przekazaną przez Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nakle nad Notecią i zdecydował przekazać przedmiotową informację radnym Rady Powiatu w Nakle nad Notecią.
 
2. Zarząd Powiatu dokonał zmiany regulaminu organizacyjnego PCPR w Nakle. Zmiana dotyczy wpisania dodatkowego rozdziału dotyczącego Organizacji Punktu Interwencji Kryzysowej, w którym zostały określone zasady , zakresu oraz trybu pracy Punktu Interwencji Kryzysowej.
 
3. Zarząd Powiatu na wniosek  Wspólnoty Mieszkaniowej w Samostrzelu zdecydował o sprzedaży 8 wymienników ciepła  w cenie 800 zł ( brutto ) za 1 wymiennik .
 
4.Zarząd Powiatu wprowadził autopoprawkę do projektu uchwały Rady Powiatu z dnia 19 stycznia 2007 roku  w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli na 2007 rok.
 
5. Zarząd Powiatu wprowadził autopoprawkę do projektu uchwały Rady Powiatu z dnia 19 stycznia 2007 roku  w sprawie wyboru członka Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią.
 
6.Zarząd Powiatu zapoznał się z pismem skierowanym do Prezesa  Centrum Medyczne im.Janusza Korczaka w Szubinie spółka z o.o.            o uzasadnienie okoliczności nie funkcjonowania od dnia 1 stycznia 2007 roku czterech poradni specjalistycznych.
 
6. Zarząd Powiatu zapoznał się z pismem skierowanym do Dyrektora Narodowego Funduszu Zdrowia Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego w Bydgoszczy w sprawie ogłoszenia dodatkowego konkursu ofert dla powiatu nakielskiego na świadczenia zdrowotne w zakresie : poradnia diabetologiczna,gastroenterologiczna,kardiologiczna i logopedyczna.
 
 


Wytworzył: Aldona Zielińska (22 lutego 2007)
Opublikował: Robert Światłowski (22 lutego 2007, 10:44:32)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2452

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij