Strona archiwalna

Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią informuje, że niniejsza strona nie jest już aktualnie obowiązującym Biuletynem Informacji Publicznej Starostwa, a stanowi jedynie archiwum dotychczasowych informacji.

Jeśli szukają Państwa aktualnych informacji zapraszamy do aktualnie obowiązującej strony Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

pow-nakielski.rbip.mojregion.info

Porzadek IV Zarzadu powiatu

Porządek obrad IV posiedzenia Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią
w dniu 3 stycznia 2011 roku, godz. 8.00.
 
 1.       Powitanie.
2.       Stwierdzenie quorum.
3.       Zatwierdzenie porządku.
4.       Przyjęcie protokołu Zarządu Powiatu.
5.       Wniosek Dyrektora Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w sprawie nabycia nieruchomości z przeznaczeniem na rodzinny dom dziecka.
6.       Sprawy Referatu Promocji, Sportu i Turystyki:
a)       wniosek Dyrektora Gimnazjum nr 3 w Nakle nad Notecią w sprawie objęcia przez Starostę Nakielskiego honorowego patronatu nad III Powiatowym Konkursem Kolęd
i Pastorałek oraz wsparcie finansowe imprezy,
b)       wniosek w sprawie wydatkowania środków finansowych na organizację zawodów
w piłce siatkowej dziewcząt i chłopców szkół podstawowych, gimnazjalnych
i ponadgimnazjalnych.
7.       Sprawy Wydziału Edukacji:
a)       wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Kcyni w sprawie dofinansowania II Powiatowego Przeglądu Jasełek,
b)       informacja w sprawie pisma dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka
w Kcyni dotyczącego dofinansowania konkursów o tematyce ekologicznej.
8.       Sprawy Wydziału Architektury i Budownictwa:
a)       wniosek Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Bydgoszczy w sprawie wydania opinii do wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla „Uspokojenia z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 10 w miejscowości Śmielin”,
b)       wniosek Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Bydgoszczy w sprawie wydania opinii do wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla „Uspokojenia z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 10 w miejscowości Mrozowo”,
c)       wniosek Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Bydgoszczy w sprawie wydania opinii do wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla „Uspokojenia z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 10 w miejscowości Ślesin”,
9.       Sprawy Referatu Inwestycji:
a)       wniosek w sprawie oferty związanej z zabezpieczeniem murów rozpoczętej budowy sali gimnastycznej przy LO im. Stanisława Wyspiańskiego w Szubinie oraz uporządkowaniem placu budowy,
b)       sprawozdanie rzeczowo finansowe z realizacji inwestycji „Budowa sali gimnastycznej przy I LO im. St. Wyspiańskiego przy ul. Kcyńskiej 1 w Szubinie”. 
10.    Wniosek Pomorskiego Ośrodka Maszynowego Spółka z o.o. w Lubaszczu w sprawie drogi dojazdowej od trasy A-10 do zakładu.
11.    Wniosek Dyrektora Muzeum Ziemi Krajeńskiej w Nakle nad Notecią w sprawie objęcia honorowym patronatem konkursu plastycznego pn. „Powstanie Wielkopolskie 1918/1919
w naszej pamięci” oraz ufundowanie nagród.
12.    Wniosek Klubu Europejskiego „Euroumbrella” przy Liceum Ogólnokształcącym w Szubinie w sprawie dofinansowania kosztów przejazdu grupy uczniów do Bergen w Niemczech 
na Dni Pokoju Anny Frank.
13.    Wolne wnioski.
14.    Zakończenie posiedzenia.
 

Wytworzył: Aldona Zielińska (14 stycznia 2011)
Opublikował: Aldona Zielińska (14 stycznia 2011, 12:01:47)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1194

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij