Porządek obrad sesji nadzwyczajnych
Porządek LXIII Zarządu Powiatu
Porządek obrad LXIII posiedzenia Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią
w dniu 26 marca 2012 roku, godz. 8.00.
1. Powitanie.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Zatwierdzenie porządku.
4. Przyjęcie protokołu Zarządu Powiatu.
5. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu w sprawie:
a) wniesienia autopoprawki do projektu uchwały, skierowanego do rozpatrzenia przez Radę Powiatu w Nakle nad Notecią na sesji w dniu 28 marca 2012 roku,
b) powołania Komisji Opiniującej wnioski kandydatów do nagród za osiągnięcia
w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania kultury i sztuki oraz za znaczące osiągnięcia sportowe,
c) upoważnienia Powiatowego Urzędu Pracy w Nakle nad Notecią do działania jako Beneficjent w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL).
6. Wniosek Powiatowego Urzędu Pracy w Nakle nad Notecią w sprawie wymiany ogrzewania
w budynku przy ul. gen. H. Dąbrowskiego 46.
7. Sprawozdanie z wykonania budżetu Powiatu Nakielskiego za 2011 rok:
a) uchwała Zarządu Powiatu w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Nakielskiego za 2011 rok,
b) bilans z wykonania budżetu powiatu nakielskiego za 2011 r.,
c) bilans jednostki budżetowej sporządzony na dzień 31.12.2011 r.,
d) rachunek zysków i strat sporządzony na dzień 31.12.2011 r.,
e) zestawienie zmian w funduszu jednostki sporządzony na dzień 31.12.2011 r.
8. Sprawy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie:
a) porozumienie nr PCPR/WOR-OZ/2/2012 w sprawie przyjęcia dziecka oraz warunków jego pobytu i wysokości wydatków na jego utrzymanie w placówce opiekuńczo-wychowawczej Ośrodku Wspomagania Dziecka i Rodziny w Kołaczkowie,
b) porozumienie nr PCPR/WOR-OZ/3/2012 w sprawie przyjęcia dziecka oraz warunków jego pobytu i wysokości wydatków na jego utrzymanie w placówce opiekuńczo-wychowawczej Ośrodku Wspomagania Dziecka i Rodziny w Kołaczkowie.
9. Sprawy Wydziału Architektury i Budownictwa:
a) wniosek Burmistrza Kcyni w sprawie uzgodnienia lub zaopiniowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działki w Szczepicach,
b) wniosek Burmistrza Kcyni w sprawie uzgodnienia lub zaopiniowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działki w Miastowicach,
c) wniosek Burmistrza Kcyni w sprawie uzgodnienia lub zaopiniowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działki w Kcyni,
d) wniosek Burmistrza Kcyni w sprawie uzgodnienia lub zaopiniowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działek położonych przy ul. Młyńskiej w Kcyni,
e) wniosek Burmistrza Kcyni w sprawie uzgodnienia lub zaopiniowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działek w Kcyni.
10. Wniosek Dyrektora Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w sprawie opłacania podatku od nieruchomości położonej w Szubinie przy ul. Kcyńskiej 34a, stanowiącej własność Powiatu Nakielskiego.
11. Wnioski Radnego Rady Powiatu w sprawie:
a) przeniesienia środków z rezerwy budżetowej lub oszczędności poprzetargowych
na wykonanie chodnika w miejscowości Mąkoszyn,
b) przeznaczenia środków z rezerwy budżetowej lub oszczędności poprzetargowych
na remont drogi powiatowej nr 1955.
12. Wniosek komisji edukacji.
13. Wniosek Referatu Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego.
14. Wniosek Parafii Rzymsko - Katolickiej p.w. św. M. Archanioła w Kcyni.
15. Wolne wnioski.
16. Zakończenie posiedzenia.
Wytworzył: Aldona Zielińska (26 marca 2012)
Opublikował: Aldona Zielińska (3 kwietnia 2012, 08:50:43)
Ostatnia zmiana: Aldona Zielińska (3 kwietnia 2012, 08:54:32)
Zmieniono: bład pisarski
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 838