Porządek obrad sesji nadzwyczajnych
porządek Zarządu Powiatu nr CLVIII
Porządek obrad CLVIII posiedzenia Zarządu Powiatu w Nakle nad Noteciąw dniu 9 grudnia 2009 roku, godz. 9.00.
1. Powitanie.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Zatwierdzenie porządku.
4. Przyjęcie protokołu Zarządu Powiatu.
5. Skierowanie pod obrady XIII sesji Rady Powiatu projektów uchwał w sprawie:
a) Przyjęcia ,,Powiatowego programu ochrony środowiska dla powiatu nakielskiego 2010 z perspektywą na lata 2011-2014 wraz z Powiatowym planem gospodarki odpadami dla powiatu nakielskiego 2010 z perspektywą na lata 2011-2014”,
b) Programu pn. ,,Oświata bez barier w powiecie nakielskim- program na lata 2009-2014”.
6. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu w sprawie:
a) przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych funkcjonujących na terenie Powiatu Nakielskiego,
b) ustalenia procedur zlecania, realizacji i rozliczania zadań publicznych dofinansowanych z budżetu Powiatu Nakielskiego w trybie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie – uchwała była na Zarządzie
w dniu 27 listopada 2009 r.,
c) przekazania niektórych składników majątku ruchomego powiatu w użyczenie Komendzie Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy,
d) wszczęcie procedury w postępowaniu w procedurze zamówień publicznych na zakup tablic rejestracyjnych
e) ogłoszenia otwartych konkursów ofert na wspieranie wykonywania zadań publicznych będących zadaniami własnymi Powiatu Nakielskiego w 2010 roku przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego.
7. Wniosek Stowarzyszenia Gminnego Rady Kobiet z Szubina w sprawie wsparcia
w zorganizowaniu transportu na prezentację Stołów Wigilijnych, która odbędzie się
w Dworze Artusa w Toruniu.
8. Wniosek Burmistrza Szubina w sprawie uzgodnienia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Rynarzewo i Małe Rudy, gmina Szubin
w zakresie zadań samorządowych.
9. Sprawy Wydziału Geodezji:
a) wniosek najemcy lokalu w Izabeli o wykup mieszkania,
b) wniosek Dyrektora Wydziału Geodezji w sprawie gruntów ornych w Samostrzelu.
10. Informacja na temat realizacji dochodów na 30 listopada 2009r.
11. Wniosek ZSS w Kcyni w sprawie zgłoszenia innowacji pedagogicznej
12. Wniosek Klubu sportowego Czarni Nakło w sprawie turnieju.
13. Wniosek Rady Sołeckiej z Występu w sprawie remontu drogi.
14. Wniosek Głównego Specjalisty do pozyskiwania środków zewnętrznych.
15. Wolne wnioski.
16. Zakończenie posiedzenia.
Wytworzył: Aldona Zielińska (11 grudnia 2009)
Opublikował: Aldona Zielińska (11 grudnia 2009, 14:21:00)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1260