Strona archiwalna

Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią informuje, że niniejsza strona nie jest już aktualnie obowiązującym Biuletynem Informacji Publicznej Starostwa, a stanowi jedynie archiwum dotychczasowych informacji.

Jeśli szukają Państwa aktualnych informacji zapraszamy do aktualnie obowiązującej strony Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

pow-nakielski.rbip.mojregion.info

porządek Zarządu Powiatu nr CLVIII

Porządek obrad CLVIII posiedzenia Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią
w dniu 9 grudnia 2009 roku, godz. 9.00.
1.    Powitanie.
2.    Stwierdzenie quorum.
3.    Zatwierdzenie porządku.
4.    Przyjęcie protokołu Zarządu Powiatu.
5.    Skierowanie pod obrady XIII sesji Rady Powiatu projektów uchwał  w sprawie:
a)    Przyjęcia ,,Powiatowego programu ochrony środowiska dla powiatu nakielskiego 2010 z perspektywą na lata 2011-2014 wraz z Powiatowym planem gospodarki odpadami dla powiatu nakielskiego 2010 z perspektywą na lata 2011-2014”,
b)    Programu pn. ,,Oświata bez barier w powiecie nakielskim- program na lata 2009-2014”.
6.    Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu w sprawie:
a)    przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych funkcjonujących na terenie Powiatu Nakielskiego,
b)    ustalenia procedur zlecania, realizacji i rozliczania zadań publicznych  dofinansowanych z budżetu Powiatu Nakielskiego w trybie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie – uchwała była na Zarządzie
w dniu 27 listopada 2009 r.,
c)     przekazania niektórych składników majątku ruchomego powiatu w użyczenie Komendzie Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy,
d)    wszczęcie procedury w postępowaniu w procedurze zamówień publicznych na zakup tablic rejestracyjnych
e)    ogłoszenia otwartych konkursów ofert na wspieranie wykonywania zadań publicznych będących zadaniami własnymi Powiatu Nakielskiego w 2010 roku przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego.
7.    Wniosek Stowarzyszenia Gminnego Rady Kobiet z Szubina w sprawie wsparcia
w zorganizowaniu transportu na prezentację Stołów Wigilijnych, która odbędzie się
w Dworze Artusa w Toruniu.
8.    Wniosek Burmistrza Szubina w sprawie uzgodnienia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Rynarzewo i Małe Rudy, gmina Szubin
w zakresie zadań samorządowych.
9.    Sprawy Wydziału Geodezji:
a)    wniosek najemcy lokalu w Izabeli o wykup mieszkania,
b)    wniosek Dyrektora Wydziału Geodezji w sprawie gruntów ornych w Samostrzelu.
10.  Informacja na temat realizacji dochodów na 30 listopada 2009r.
11.  Wniosek ZSS w Kcyni w sprawie zgłoszenia innowacji pedagogicznej
12.  Wniosek Klubu sportowego Czarni Nakło w sprawie turnieju.
13.  Wniosek Rady Sołeckiej z Występu w sprawie remontu drogi.
14.  Wniosek Głównego Specjalisty do pozyskiwania środków zewnętrznych.
15.  Wolne wnioski.
16.  Zakończenie posiedzenia.

Wytworzył: Aldona Zielińska (11 grudnia 2009)
Opublikował: Aldona Zielińska (11 grudnia 2009, 14:21:00)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1260

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij