Porządek obrad sesji nadzwyczajnych
Porządek XIX Zarządu Powiatu
Porządek obrad XLIX posiedzenia Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią
w dniu 5 grudnia 2011 roku, godz. 8.00.
1. Powitanie.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Zatwierdzenie porządku.
4. Przyjęcie protokołu Zarządu Powiatu.
5. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu w sprawie:
a) ogłoszenia otwartych konkursów ofert na wspieranie wykonywania zadań publicznych związanych z realizacją zadań Powiatu Nakielskiego w 2012 roku przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego,
b) zawarcia porozumienia pomiędzy Zarządem Powiatu w Nakle nad Notecią
a dyrektorem Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią, dotyczącego kierunków kształcenia zawodowego,
c) wszczęcia procedury o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej
193.000 euro dla dostaw, w trybie zamówienia z wolnej ręki na dostawę dokumentów
i oznaczeń komunikacyjnych,
d) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu powiatu nakielskiego na rok 2011.
6. Sprawy Wydziału Architektury i Budownictwa:
a) decyzja w sprawie przebudowy drogi bitumicznej wraz z budową kanalizacji deszczowej drogi powiatowej nr 1950 Rynarzewo – Łabiszyn w miejscowości Rynarzewo,
b) przyjęcie zgłoszenia Powiatowego Urzędu Pracy w Nakle nad Notecią w sprawie remontu pomieszczenia sanitarnego w budynku administracyjnym na działce 2196/3 przy ul. Gen. H. Dąbrowskiego 46 w Nakle nad Notecią,
c) wniosek Burmistrza Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w sprawie uzgodnienia lub zaopiniowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów części miasta i gminy Nakło nad Notecią w rejonie ulic Armii Krajowej, Mroteckiej
i północnej obwodnicy miasta,
d) zawiadomienie Burmistrza Kcyni o podjęciu przez Radę Miejską w Kcyni uchwały
o przystąpieniu do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Kcynia,
e) wniosek Gminy Nakło nad Notecią w sprawie wydania opinii do wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla budowy drogi gminnej.
7. Sprawy Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami:
a) wniosek w sprawie sprzedaży spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego znajdującego się w budynku na Osiedlu Władysława Łokietka w Nakle nad Notecią,
b) decyzja w sprawie wysokości odszkodowania z tytułu nabycia przez Powiat Nakielski prawa własności nieruchomości położonej w obrębie Występ, gmina Nakło nad Notecią,
c) wniosek w sprawie odszkodowania za część nieruchomości położonej w obrębie Występ, gmina Nakło nad Notecią,
d) wniosek w sprawie dalszego sposobu zagospodarowania nieruchomości położonej
w Samostrzelu (lokal mieszkalny nr 1 w budynku nr 18).
8. Sprawy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie:
a) porozumienie w sprawie umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej i zwrotu ponoszonych wydatków na jego utrzymanie,
b) porozumienie w sprawie umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej i zwrotu ponoszonych wydatków na jego utrzymanie.
9. Sprawy Wydziału Edukacji:
a) wniosek Pani Dalili Szarszewskiej w sprawie niezwłocznego przekazania kserokopii dokumentów,
b) informacja dyrektora Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią w sprawie nowego kierunku kształcenia – technik eksploatacji portów i terminali.
10. Wniosek Wydziału Rozwoju w sprawie zakupu namiotu oraz koszulek T-shirt.
11. Wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. prof. Emila Chroboczka
w Szubinie w sprawie likwidacji środka trwałego w postaci zmywarki.
12. Wniosek „Nowego Szpitala w Nakle i Szubinie” Sp. z o.o. w sprawie oddania w użyczenie PCK w Szubinie części nieruchomości.
13. Informacja Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią w sprawie wniosku złożonego do Banku Żywności w Grudziądzu.
14. Wniosek Wójta Gminy Sadki w sprawie zgłoszonych wniosków dotyczących dróg powiatowych na terenie gminy Sadki.
15. Opinie komisji stałych Rady Powiatu w Nakle nad Notecią w sprawie projektu budżetu powiatu na rok 2012.
16. Wniosek z PUP w Nakle w sprawie użyczenia lokali.
17. Wniosek firmy Korbud z Koronowa w sprawie przedłużenia terminu realizacji inwestycji.
18. Wolne wnioski.
Zakończenie posiedzenia
Wytworzył: Aldona Zielinska (20 grudnia 2011)
Opublikował: Aldona Zielińska (20 grudnia 2011, 09:25:55)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1036