Porządek obrad sesji nadzwyczajnych
Porządek XXV sesji Rady Powiatu w Nakle nad Notecią
Porządek obrad
XXV Sesji Rady Powiatu w Nakle nad Notecią
29 grudnia 2004r.
1. Otwarcie Sesji
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie protokołu XXIV Sesji Rady.
4. Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady oraz z działalności Zarządu w okresie międzysesyjnym.
5. Interpelacje i zapytania radnych .
6. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu na 2005.
7. Sprawozdania z prac Komisji Stałych Rady Powiatu w 2004.
8. Podjęcie uchwał w sprawie:
a/ programu współpracy na rok 2005 Powiatu Nakielskiego z organizacjami pozarządowymi, osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi działającymi na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania , jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego i zestowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego
b/ zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
c/ przejęcia niektórych zadań publicznych z zakresu administracji rządowej związanych z poborem
d/ przyjęcia niektórych zadań publicznych z zakresu administracji rządowej związanych z Centralną Ewidencją Pojazdów
e/ ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu dla potrzeb płacowych , pracowników administracji i obsługi szkół oraz placówek oświatowych , dla których organem prowadzącym jest powiat nakielski
f/ wyrażenia zgody na zbycie pod tytułem darmym nieruchomości stanowiące własność Powiatu Nakielskiego na rzecz Gminy Nakło nad Notecią
g/ ustalenia wynagrodzenia Starosty Nakielskiego
h/ zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu na 2004r.
i/ ustalenia wykazów wydatków zamieszczonych w budżecie powiatu na 2004r które nie wygasają z upływem roku budżetowego ze względu na nie zrealizowanie wszystkich wydatków do końca 2004r. oraz określenia ostatecznego terminu dokonania każdego wydatku ujętego w tym wykazie
9 . Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
10. Wnioski i oświadczenia radnych .
11. Wolne wnioski.
12. Zakończenie obrad.
Wytworzył: Przewodniczący Rady Powiatu (28 grudnia 2004)
Opublikował: Renata Gozdek (4 lutego 2005, 10:14:18)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2137