Porządek obrad sesji nadzwyczajnych
Porządek obrad LXVII Zarządu Powiatu
Porządek obrad LXVII posiedzenia Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią
w dniu 18 stycznia 2008 roku, godz. 10.00.
1. Powitanie.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Zatwierdzenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołów Zarządu Powiatu.
5. Skierowanie pod obrady XXII Sesji Rady Powiatu projektów uchwał Rady Powiatu
w sprawie:
a. ustalenia wartości jednego punktu dla potrzeb płacowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią,
b. ustalenia wartości jednego punktu dla potrzeb płacowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią,
c. zatwierdzenia rocznego sprawozdania Powiatowego Rzecznika Konsumentów
z działalności za rok 2007,
d. zmieniająca uchwałę Nr XXI/123/2007 Rady Powiatu w Nakle nad Notecią
z dnia 28 grudnia 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu powiatu nakielskiego na 2008 rok,
e. zasad, trybu przyznawania i wysokości nagród za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania kultury i sztuki, oświaty i nauki oraz
za znaczące osiągnięcia sportowe mieszkańców powiatu nakielskiego,
f. założenia Technikum Samochodowego kształcącego w zawodzie technik pojazdów samochodowych wchodzącego w skład Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią.
6.Sprawy Wydziału Edukacji:
a) propozycja planu dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli na rok budżetowy 2008, według wniosków złożonych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez powiat nakielski,
b) wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubaszczu
o wystosowanie pisma do Rady Miejskiej w Nakle nad Notecią o nieodpłatne przekazanie gruntów pod boisko dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych
im. Władysława Łokietka w Lubaszczu,
c) wniosek o wytypowanie członków komisji rozstrzygającej konkurs na zajęcia pozalekcyjne w 2008 roku oraz konkurs dotyczący edukacji ekologicznej w 2008 roku,
d) propozycja w sprawie zwiększenia planu wydatków budżetowych z tytułu wypracowanych dochodów w roku 2007.
7. Podjęcie uchwał Zarządu w sprawie:
a) częściowego pokrycia ujemnego wyniku finansowego SP ZOZ-u w Nakle nad Notecią w likwidacji poprzez spłatę niektórych zobowiązań,
b) częściowego pokrycia ujemnego wyniku finansowego SP ZOZ-u w Nakle nad Notecią w likwidacji poprzez spłatę niektórych zobowiązań.
c)ustalenia kwoty czynszu dla,,Nowego Szpitala w Nakle i Szubinie" sp. z o.o. z tytułu dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Powiatu Nakielskiego.
8. Zaopiniowanie materiału sesyjnego: Sprawozdanie Starosty Nakielskiego
z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku za rok 2007.
9. Porozumienie nr 1/2008 w sprawie umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej oraz zwrotu świadczeń wysokości wydatków na jego utrzymanie w tej rodzinie.
10. Wnioski Dyrektorów Rodzinnych Domów Dziecka w Rozwarzynie i Paulinie dotyczące zwiększenia zryczałtowanej kwoty na utrzymanie jednego dziecka.
11. Wniosek Starosty Wągrowieckiego w sprawie przebudowy drogi powiatowej
nr 1580P na odcinku Wapno-Damasławek.
12. Wniosek Dyrektora Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nakle nad Notecią o rozwiązanie kwestii wynagrodzenia.
13. Sprawy Wydziału Środowiska:
a) sprawozdanie z realizacji Planu Gospodarki Odpadami dla Miasta i Gminy Nakło nad Notecią za okres od 1.01.2005r. do 31.12.2006r.,
b) wniosek Gminnej Spółki Wodnej w Szubinie o finansowe wsparcie
na konserwację i odbudowę urządzeń melioracyjnych,
c) wniosek Zarządu Wojewódzkiego Związku Spółek Wodnych o zwiększenie pomocy udzielanej spółkom wodnym.
14. Wniosek Przedsiębiorstwa Wielobranżowego DEGAZ Kazimierza Derewicza dotyczący obniżenia stawki czynszu najmu części budynku usytuowanego na działce nr 1709 położonej w Szubinie przy ulicy Tysiąclecia, stanowiącej własność Powiatu Nakielskiego.
15. Wniosek Prezesa Zarządu spółki „Nowy Szpital w Nakle i Szubinie” Sp. z o.o. Marcina Szulwińskiego o podjęcie decyzji w sprawie aneksu do umowy dzierżawy zawartej w dniu 31.10.2007r. pomiędzy Powiatem Nakielskim, a „Nowy Szpital w Nakle i Szubinie”
Sp. z o.o.
16. Przekazanie mienia i dokumentacji SP ZOZ w Szubinie w likwidacji - protokoły przekazane przez Likwidatora SP ZOZ w Szubinie.
17. Wolne wnioski.
18. Zakończenie posiedzenia.
Wytworzył: Aldona Zielińska (22 stycznia 2008)
Opublikował: Aldona Zielińska (22 stycznia 2008, 12:19:03)
Ostatnia zmiana: Aldona Zielińska (29 stycznia 2008, 08:04:18)
Zmieniono: błąd pisarski
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1470