Porządek obrad sesji nadzwyczajnych
Porządek XV Zarządu Powiatu
Porządek obrad XV posiedzenia Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią
w dniu 21 marca 2011 roku, godz. 8.00.
1. Powitanie.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Zatwierdzenie porządku.
4. Przyjęcie protokołu Zarządu Powiatu.
5. Skierowanie projektu uchwały Rady Powiatu pod obrady VI sesji Rady Powiatu w Nakle nad Notecią w sprawie podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej dla Powiatu Nakielskiego na rok 2011 (sprawa z poprzedniego Zarządu).
6. Wniosek Koordynatora Projektu pt. „Profesjonalny samorząd” w sprawie przekazania środków finansowych.
7. Wniosek Dyrektora Wydziału Edukacji w sprawie uruchamiania nowych kierunków kształcenia w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Nakle nad Notecią.
8. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu w sprawie:
a) ustalenia zasad oraz wysokości cen i opłat za korzystanie z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez powiat nakielski,
b) rozstrzygnięcia konkursu na organizację zajęć pozalekcyjnych w 2011 roku.
9. Wniosek Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nakle nad Notecią
w sprawie sfinansowania wydruku ulotek.
10. Sprawy Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami:
a) wniosek ENEA Operator Sp. z o.o. Oddział Dystrybucji Bydgoszcz w sprawie wyrażenia zgody na wejście na teren działki położonej w Nakle nad Notecią,
b) projekt decyzji zmieniającej decyzję w sprawie ustanowienia trwałego zarządu.
11. Propozycja planu współpracy z Powiatem Elbe-Elster.
12. Informacja Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią.
13. Sprawy Wydziału Organizacji, Zamówień Publicznych i Kontroli:
a) wniosek POI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w sprawie zmiany podatku VAT,
b) wniosek OKRĘGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNEGO w Bydgoszczy Spółka z o.o. w sprawie zmiany podatku VAT.
14. Wniosek Nowego Szpitala w Nakle i Szubinie sp. z o.o. w sprawie dzierżawy nieruchomości.
15. Informacja na temat remontu z przebudową wejść i tarasów oraz budowy podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku szkoły LO im. St. Wyspiańskiego w Szubinie.
16. Sprawy Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią:
a) wniosek w sprawie przesunięcia środków,
b) wniosek w sprawie rozłożenia na raty kary pieniężnej.
17. Wolne wnioski.
18. Zakończenie posiedzenia.
Wytworzył: Aldona Zielińska (1 kwietnia 2011)
Opublikował: Aldona Zielińska (1 kwietnia 2011, 08:59:21)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1014