Strona archiwalna

Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią informuje, że niniejsza strona nie jest już aktualnie obowiązującym Biuletynem Informacji Publicznej Starostwa, a stanowi jedynie archiwum dotychczasowych informacji.

Jeśli szukają Państwa aktualnych informacji zapraszamy do aktualnie obowiązującej strony Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

pow-nakielski.rbip.mojregion.info

Porządek obrad XVI Sesji Rady Powiatu


 
 
PRZEWODNICZĄCY
RADY POWIATU
w Nakle nad Notecią
 
Projekt
Porządek obrad XVI Sesji Rady Powiatu w Nakle nad Notecią w dniu 29 sierpnia 2007 roku, godz. 10.00.  
 
1.        Otwarcie Sesji.
2.        Stwierdzenie quorum.
3.        Przyjęcie protokołu XV Sesji Rady.
4.        Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady oraz działalności Zarządu w okresie międzysesyjnym.
5.        Informacja o realizacji zadań w zakresie pomocy społecznej dla rodzin zastępczych rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz funkcjonowanie Rodzinnych Domów z Dziecka na terenie Powiatu Nakielskiego.
6.        Analiza wykonania budżetu za I półrocze 2007r. – prezentacja multimedialna.

Podjęcie uchwał w sprawie: a)       skargi Pana Aleksego Gołda,
b)       wyrażenia opinii o Uchwale Nr XIII/183/07 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 27 czerwca 2007r. w sprawie projektu uchwały o przekształceniu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wysokospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego
w Bydgoszczy,
c)       likwidacji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej  w Nakle nad Notecią,
d)       powołania składu osobowego Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nakle nad Notecią, 
e)       wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Nakielskiego na nieruchomość stanowiącą własność osoby fizycznej,
f)        ustalenia wysokości opłat za usuwanie pojazdów z dróg i za ich parkowanie na parkingach strzeżonych,
g)       zasad i trybu postępowania, udzielania i rozliczania dotacji na prace  konserwatorskie, restauratorskie  i roboty budowlane dla obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków nie stanowiących własności Powiatu Nakielskiego,
h)       określenia trybu postępowania w sprawach o udzielenie dotacji dla podmiotów nie zaliczonych do sektora finansów publicznych i nie działających w celu  osiągnięcia zysku, sposobu jej rozliczeń oraz sposobu kontroli zleconego zadania,
i)         zaciągnięcia i zabezpieczenia kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie ujemnego wyniku finansowego i przyjętych zobowiązań Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szubinie w likwidacji,
j)          zmiany budżetu powiatu nakielskiego na 2007 rok.
8.        Interpelacje i zapytania radnych.
9.        Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
10.     Wnioski i oświadczenia radnych .
11.     Wolne wnioski.
12.     Zakończenie obrad. 


                                                                       
                                                                    MAŁGORZATA WALERYŚ-MASIAK
 
 
 
                                                                         PRZEWODNICZĄCY RADY 
 


Wytworzył: Przewodniczący Rady Powiatu (20 sierpnia 2007)
Opublikował: Iwona Łokietek (20 sierpnia 2007, 14:54:28)

Ostatnia zmiana: Iwona Łokietek (27 sierpnia 2007, 11:41:23)
Zmieniono: zmiana katologu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1269

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij