Strona archiwalna

Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią informuje, że niniejsza strona nie jest już aktualnie obowiązującym Biuletynem Informacji Publicznej Starostwa, a stanowi jedynie archiwum dotychczasowych informacji.

Jeśli szukają Państwa aktualnych informacji zapraszamy do aktualnie obowiązującej strony Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

pow-nakielski.rbip.mojregion.info

Porzadek CXXXVII Zarządu Powiatu

 
Porządek obrad CXXXVII posiedzenia Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią
w dniu 22 lipca 2009 roku, godz. 9.00.
 
 
1.    Powitanie.
2.    Stwierdzenie quorum.
3.    Zatwierdzenie porządku.
4.    Przyjęcie protokołu Zarządu Powiatu.
5.    Podjęcie uchwał Zarządu w sprawie:
a)    zmiany uchwały Nr CXXVII/408/2009 z dnia 16 kwietnia 2009r. w sprawie liczby etatów dla poszczególnych wydziałów, referatów i samodzielnych stanowisk w Starostwie Powiatowym w Nakle nad Notecią,
b)    wyrażenia opinii o pozbawieniu drogi powiatowej nr 2354C Szelejewo- Oćwieka od km 0+000 do km 3+446 długości 3,446 km kategorii drogi powiatowej i zaliczenie do kategorii drogi gminnej.
6.    Sprawy Referatu Promocji:
a)    wniosek w sprawie publikacji „Polska znana i nieznana – Województwo Kujawsko-Pomorskie”,
b)    wniosek Prezesa Towarzystwa Pamięci Powstania Wielkopolskiego 1918/1919 w Mroczy w sprawie objęcia patronatem Starosty Nakielskiego obchodów Święta Wojska Polskiego,
c)       Wniosek w sprawie wyasygnowania środków finansowych na organizacje akcji ,,Oczyszczanie Noteci”
d)       Wniosek w sprawie przeniesienia środków finansowych w wysokości 500 zł z rezerwy budżetowej referatu promocji na promocje szlaków turystycznych.
7.    Informacja dotycząca zlecenia prac dodatkowych przy inwestycji pn. „Budowa sali gimnastycznej w Nakle nad Notecią na ul. Staszica”.
8.    Wniosek w sprawie naprawy drogi powiatowej Łabiszyn-Rynarzewo.
9.    Wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Kcyni
w sprawie dofinansowania projektu autorskiego „Przewodnika Powiatu Nakielskiego”.
10.  Informacja Dyrektora Wydziału Architektury i Budownictwa dotycząca termomodernizacji budynku łącznika i stołówki przy internacie oraz remontu Zespołu Szkół Specjalnych w Szubinie – adaptacji części pomieszczeń na potrzeby Szkoły.
11.  Wniosek Referatu Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego w sprawie wypoczynku dla dzieci z rodzin poszkodowanych powodzią.
12.  Wolne wnioski.
13.  Zakończenie posiedzenia.
 
 
 

Wytworzył: Aldona Zielińska (24 lipca 2009)
Opublikował: Aldona Zielińska (24 lipca 2009, 12:17:26)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1251

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij