Strona archiwalna

Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią informuje, że niniejsza strona nie jest już aktualnie obowiązującym Biuletynem Informacji Publicznej Starostwa, a stanowi jedynie archiwum dotychczasowych informacji.

Jeśli szukają Państwa aktualnych informacji zapraszamy do aktualnie obowiązującej strony Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

pow-nakielski.rbip.mojregion.info

Porzadek CXXIII Zarządu Powiatu

Porządek obrad CXXIII posiedzenia Zarządu Powiatu w Nakle nad Notecią
w dniu 12 marca 2009 roku, godz. 9.00.
______________________________________________________________________

 
1.    Powitanie.
2.    Stwierdzenie quorum.
3.    Zatwierdzenie porządku.
4.    Przyjęcie protokołu Zarządu Powiatu.
5.    Podjęcie uchwał Zarządu w sprawie:
a)    zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu powiatu nakielskiego na 2009 rok,
b)    wszczęcia procedury w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę przystani wodnej na rzece Noteć w Nakle nad Notecią w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa przystani wodnej na rzece Noteć – dokumentacja projektowa”,
c)     wyrażenia opinii o pozbawieniu drogi powiatowej nr 2373C Wilkowo – Mierucin kategorii drogi powiatowej i zaliczenia do kategorii drogi gminnej,
d)    przyznania nagród Zarządu Powiatu za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania kultury i sztuki, oświaty i nauki oraz za znaczące osiągnięcia sportowe mieszkańców powiatu nakielskiego.
6.    Wniosek Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w sprawie zmian w budżecie powiatu na 2009 r.
7.    Skierowanie pod obrady XXXV Sesji Rady Powiatu projektów uchwał Rady Powiatu
w sprawie:
a)    zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu powiatu nakielskiego na rok 2009,
b)    zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią,
c)     regulaminu określającego wysokość stawek dodatków do wynagrodzenia nauczycieli oraz szczegółowych warunków przyznawania tych dodatków, szczegółowych warunków obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw, a także wysokość, warunki przyznawania i wypłacania nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego oraz kryteria i tryb przyznawania nagród dla nauczycieli,
d)    ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu dla potrzeb płacowych, pracowników administracji i obsługi szkół oraz placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest powiat nakielski,
e)    ustalenia wartości jednego punktu dla potrzeb płacowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią,
f)     ustalenia wartości jednego punktu dla potrzeb płacowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią,
g)    ustalenia wartości jednego punktu dla potrzeb płacowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią,
h)    ustalenia wartości jednego punktu dla potrzeb płacowych w Powiatowym Zespole
ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Nakle nad Notecią,
i)      wyrażenia zgody na przystąpienie Powiatu Nakielskiego do konkursu na składanie wniosków o dofinansowanie ze środków EFS(…..).
8.    Zaopiniowanie materiału sesyjnego: „Ocena stanu bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego oraz bezpieczeństwa pożarniczego w powiecie nakielskim”.
9.    Wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią w sprawie zwiększenia środków finansowych
w budżecie szkoły z przeznaczeniem na remont statku szkolnego „Wł. Łokietek”.
10.  Wniosek Zarządu Oddziału Powiatowego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych w Nakle nad Notecią w sprawie nieodpłatnego przekazania 2 sztuk flag powiatu nakielskiego.
11.  Wniosek Burmistrza Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią o ponowne rozpatrzenie możliwości dofinansowania budowy oświetlenia drogi powiatowej Nakło-Występ.
12.  Sprawy Referatu Promocji i Pozyskiwania Środków z Funduszy Zewnętrznych:
a)    wniosek o przyjęcie przez Starostę Nakielskiego patronatu nad koncertami z cyklu „Chopin przyjechał”  w Kcyni i Szubinie oraz dofinansowanie każdego z nich,
b)    wniosek mieszkanki powiatu nakielskiego w sprawie dofinansowania wydania książki.
13.  Analiza nieruchomości stanowiących własność Powiatu Nakielskiego pod kątem ewentualnej ich sprzedaży wraz z określeniem stanu prawnego.
14.  Sprawy Wydziału Edukacji:
a)    wniosek o wyasygnowanie dodatkowej kwoty pieniężnej na potrzeby  powielenia filmu informacyjnego o ofercie szkół ponadgimnazjalnych prowadzonych przez powiat nakielski dla tegorocznych absolwentów gimnazjów,
b)    wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Łokietka
w Lubaszczu oraz Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. prof. Emila Chroboczka w sprawie ponownego rozpatrzenia możliwości zwiększenia obniżki godzin kierownika szkolenia praktycznego,
c)     informacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu dotycząca rezygnacji z zakupu samochodu dla placówki,
d)    wniosek w sprawie możliwości aplikowania o środki unijne w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
15.  Wniosek z Wydziału Architektury i Budownictwa w sprawie wydania opinii.
16.  Wolne wnioski.
17.  Zakończenie posiedzenia.
 
 

Wytworzył: Aldona Zielińska (12 marca 2009)
Opublikował: Aldona Zielińska (13 marca 2009, 08:55:04)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1206

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij